Proceduri Covid-19 actualizate pe 10 Aprilie 2020

Dragii noștri pasionați de vacanțe.

Sperăm că sunteți bine și că trăiți momente frumoase în familie. Noi încă lucrăm de acasă și venim la agenție doar pentru situații excepționale, care nu pot fi rezolvate telefonic.

Mai jos vom clarifica puțin cum abordăm fiecare rezervare cu check-in în săptămânile următoare:

 

  1. Bilet de avion Blue Air

Pentru zborurile anulate după ordinele militare, compania a oferit posibilitatea de modificare gratuită (fără taxe și fără diferențe de clasă tarifară)  a datei și/ sau a rutei precum și posibilitatea de rambursare a sumei integrale sub formă de cod de reducere, valabil 1 an de zile, care poate fi folosit și de altă persoană - diferită de pasager, chiar și pentru altă rută operată de Blue Air.

Important: dacă reducerea oferită este, de exemplu, de 100 Euro iar noul bilet pe care vrem să-l achiziționăm este de 60 Euro, vom avea gratuitate la primul bilet iar la al doilea vom beneficia de 40 de Euro reducere.

Chiar și pentru zborurile programate (care nu au fost anulate) către destinațiile din zona roșie, compania a fost înțelegătoare și a permis modificări de dată fără taxă de modificare (doar cu eventualele diferențe de clasă tarifară), aceste operațiuni fiind aprobate, de obicei, cu cca 14 zile înainte de plecare, când se cunoaște mai bine situația.

  2. Bilete de avion Wizz Air și Ryanair

Până acum aceste companii nu au anunțat posibilități de modificare fără taxe. Practic, dacă zborul este programat, modificările pe care le putem face sunt contra cost.

În cazul în care s-au anulat zborurile de către companie, atunci banii s-au trimis în contul nostru fără mari întârzieri iar noi i-am rambursat clientului.

  3. Bilete de avion de linie (Tarom, Air France, Turkish Airlines, etc)

Aceste companii au oferit posibilități de modificari de dată gratuite, pentru biletele rezervate înainte de începutul epidemiei în Europa. Unele au oferit și posibilitatea alegerii noii date ulterior, fără a depăși 1 an de la data inițială a rezervării.

Practic, dacă turistul a rezervat biletul de avion pe 01 Februarie 2020, pentru plecarea pe 18 Aprilie 2020, poate să anuleze biletul (indicat este să facă asta până pe 15 Aprilie 2020) și să aleagă ulterior, când se clarifică lucrurile, o nouă dată care trebuie să nu depășească 01 Februarie 2021.  

Pentru fiecare caz trebuie să verificăm dacă se mai achită diferențe de clasă tarifară. Fiecare companie are o politică diferită și schimbătoare.

În cazul în care companiile anulează zborul, rambursările se fac destul de ușor.

 

 4. Sejur sau Circuit organizat, cu avion sau autocar

Dacă România e în situația de urgență sau destinația e în zona roșie/ galbenă, vom găsi soluții pentru reprogramarea vacanței;  acestea diferă în funcție de procedurile fiecărui furnizor/ hotel.

Chiar și în cazul în care rezervarea turiștilor este nerambursabilă (cu 100% penalizare), se găsesc soluții dacă există situație de urgență la noi sau dacă destinația este în zona galbenă/ roșie; de cele mai multe ori se fac modificări de dată.

Este important să ne auzim cu cca 35 de zile înainte de plecare pentru a cunoaște mai bine situația. Dacă dorim modificare sau anulare acum, pentru Vară sau Toamnă, este mai dificil de rezolvat pentru că există speranța că atunci totul va fi bine deci organizatorii ne aplică penalizările din contract.

Dacă doriți anularea, chiar dacă rezervarea noastră are condiții de anulare bune, furnizorii ne recomandă să alegem rambursarea sub formă de voucher pe care să-l folosiți la o altă rezervare din următoarele 12 luni. Hotelierii și agențiile locale evită să ramburseze sumele încasate pentru a-și proteja afacerile iar dumneavoastră veți contribui astfel la salvarea sectorului turistic, care v-a oferit multe momente fericite. Acest voucher poate fi folosit și pentru altă destinație din oferta furnizorului nostru.

Procedurile se pot schimba în zilele următoare, organizatorii își modifică frecvent condițiile de modificare sau anulare, dar una dintre părțile bune de la această pandemie este că a existat înțelegere din partea furnizorilor și din partea turiștilor. Până acum, pentru toți turiștii noștri, s-au găsit soluții și niciun turist nu a suferit pierderi.

Noi vom fi aici pentru dumneavoastră, orice ar fi, pentru că ne dăm seama că cea mai frumoasă meserie este cea de agent de turism...singura care ne permite să vizităm destinații superbe și să muncim cu plăcere. Doar asta vrem să facem și nu există altă variantă pentru noi… Situația noastră financiară este destul de stabilă, suntem o agenție de familie, fără investiții riscante, iar această pandemie a venit după rezultate financiare bune. Mai mult decât atât, avem experiența momentelor de criză, ele ne-au făcut să ne alegem mai bine furnizorii și ”produsele” turistice comercializate. În concluzie suntem liniștiți și optimiști. Abia așteptăm să vă vedem fericiți în vacanțe!

 

Pe curând,

Alex și Delia

  • Facebook Social Icon

S.C. ATLAS TRIP S.R.L. | Cod fiscal 32313774 |Nr inreg Reg. Com. J4/967/2013 | Sediu Social: Mun. Bacau, strada Cornisa Bistritei nr 20, jud Bacau | Punct de lucru: Calea Marasesti nr 5, latura stanga a Casei de Cultura –Bacau | Licenta de organizator, nr. 44 / 24.10.2018| Brevet de turism nr. 23327 - Vasai Alexandru Nicusor | Polita de asigurare Seria I nr. 50025 (valabilitate 22.10.2019 - 21.10.2020) | Capital social 25200 Lei I Operator de date cu caracter personal avand numarul de inregistrare - 35101 | A.N.P.C.  I Politica de confidențialitate I Contractul cu turistul pentru pachetele Atlas Trip |Condițiile pentru comercializarea serviciilor turistice (exclus pachete) | Oferta de asigurări pentru vacanțe

 

          Copyright 2019 © S.C. ATLAS TRIP S.R.L.